Salsa på påskdagen = påskägg, sockerkickar och mycket skratt!

Nu är jag hemma efter 3h Salsa. Otroligt roligt ikväll! Tänk att det behövs bara några få dagars uppehåll från dansen för att man ska längta massor! =)

Det märks att det är påsklov, många var bortresta idag men vi var en tapper skara på både nybörjarnivån och medel/avancerad! =)

Idag fick vi lära oss svåra steg på nybörjarnivån, alla satte dem! Härligt! I pausen mellan nybörjarnivån och medel/avancerad kom Agneta och Lars med ett JÄTTESTORT påskägg! Hans kom med muffins. Vilken fest! =) Väldigt gott och trevligt!
Massor med godis, muffins och dricka resulterade i sockerkickar för alla. Det blev väldigt väldigt mycket skratt idag. Vi är verkligen som en familj! Dansfamiljen i Sundsvall! Det är vi i Tropical! =)



Påskägget! =)




Gänget som var på dansen idag!


Såhär såg bordet ut idag! Proppfullt med grejer! Stereo, godis, muffins,
dricka, skivor med mera. På Tropical Sundsvall känner vi oss alla som
hemma. Vi dansar,fikar och skrattar tillsammans! =)




Det känns härligt att vara tillbaka i Sundsvall. Jag tänkte på det på vägen hem, jag sa hejdå till min familj i Roslagen idag och mötte upp min andra familj direkt när jag kom till Sundsvall - dansfamiljen! =) Vilken lyx att ha två familjer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0