Bloggen växer! =)

Hej dansvänner! =)

Jag har något roligt att berätta! Vi för statistik på dansbloggen och vi ser att antalet läsare stiger hela tiden, bloggen blir alltså mer och mer populär! Det är jätteroligt! =) Vi får ofta respons gällande bloggen och många gånger har jag fått höra att bloggen är ett roligt komplement till hemsidan. Jag har också fått höra att det är roligt att få följa med "bakom kulisserna" och se vad som händer i Tropical när det inte är kurser!

Vi är jättenöjda med all feedback! Tack!

Bloggen kommer självklart att fortsätta leva i höst! Fler spännande och intressanta inlägg kommer att skrivas, intervjuer kommer att göras och jag kommer fortsätta följa med Lina och Hector på alla möjliga uppdrag som ni kommer få exklusiv information om! =)


Fortsätt gärna att komma med respons och feedback! Ni får gärna maila eller prata med mig gällande bloggen! Berätta vad som är bra och vad som kan göras bättre! =)



Tills dess... Stor Kram till er alla! =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0