Att växa ihop! =)

Hej dansvänner!

Jag måste bara berätta en väldigt rolig sak! För några veckor sen jobbade jag och Lina med Tropical. När vi jobbar, planerar och fixar sitter vi alltid bredvid varandra med varsin dator framför oss.  Vi skulle skicka ett mail till Helena Edblad som har dansat med oss förut.

Jag minns det här tillfället så väl.
Lina var i köket och gjorde lunch och frågade mig om jag kunde maila till Helena. Jag hittade inte hennes mailadress så jag mailade från Linas dator och tänkte inte mer på det.

Vi fick sen svar från Helena, hon skrev såhär:

Hej hej!
Oj, vad förvirrande. Jag får mail från Lina men det är Ida som skriver under :) Ni håller verkligen på att växa ihop ;)
Kram Helena


Vi skrattade så vi fick ont i magen. Jag hade glömt att skriva att det var jag som skrev från Linas mail. Det hela blev lite förvirrat men också väldigt roligt! Det är sånt här som är svårt att glömma och det är väldigt roligt!

Självklart måste jag ju berätta för er läsare också! =) 


                

Stor Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0