1, 2, 3, Man-tera!

Tråkigt nog kunde jag inte vara med på kvällens kurs, men jag kunde ändå inte låta bli att åka förbi och kika en liten stund. Min 5-åriga systerdotter följde med och kunde inte stå still när musiken satte igång. :) Efter att ha iakttagit Lina och lyssnat på Hector några minuter for vi hem. Hon dansade hela vägen till bilen, bad att få höra "dans-sången" när vi kom hem och skuttar nu runt och säger: 1, 2, 3, Man-tera! 1, 2, 3, Man-tera!

Egentligen så är det ju "markera" Hector säger, men det spelar ju inte så stor roll. Tänk att dansen och musiken verkligen tilltalar alla! Hur ska jag få detta yrväder att somna ikväll? Hon vill ju bara dansa.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0