3h Salsa - ett rent söndagsnöje!

Jag kom precis hem från 3h Salsa! Vilken energi och glädje dansen ger! Det är helt otroligt obeskrivligt!

Innan dansen var jag väldigt trött. Det har inte blivit många timmar sömn de senaste dygnen men jag tänkte innan dansen att "jag går dit iaf!". Självklart kunde jag inte hålla mig ifrån att dansa utan hoppade in och dansade i 3h! Är jag på kursen så går det inte att sitta och titta på! Jag bara måste dansa! =) Det är ju så kul! På nybörjarnivå övade vi in steg och turer. I pausen mellan nybörjare och avancerad bjöds det på tårta för att fira Tropical Sundsvalls 1-års dag. På avancerad nivå fick vi lära oss en ny tur! Den såg väldigt svår utan från början men vi tog lite i taget och satte den till slut! =)


Den otroligt fina tårtan!!!


Nu är jag inte det minsta trött utan har massor av energi och glädje i mig. Tack vare dansen, alla härliga kursdeltagare och framförallt av Lina och Hector! Bättre instruktörer går inte att få! De lär ut mycket pedagogiskt och har massor med tålamod!


Tusen tack för en kanonkväll fylld av Salsa!


Nu tycker jag att vi laddar inför morgondagen! Då vankas det Basketmatch och i pausen ska Lina och Hector uppträda! Vi ses där och visar basketfansen vad Bachata är och hejar fram Lina och Hector!! =) Det ska bli riktigt kul!


Just det, en uppdatering kring videon från gårdagens show: den kommer inom kort. Just nu har jag lite problem att ladda upp den men jag lovar er, den kommer! =)


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0