Dagen efter 1 års dagen!

Vilken kväll det var igår hörrni! Det var helt magnifikt! En av de bästa Club Bachata på mycket länge, jag dansade otroligt mycket och hade riktigt roligt! Jag pratade med Lina som berättade att ca 200 personer kom till First Hotel igår för att vara med på Club Bachata! Hur kul är inte det? =)

Showen då! Ja, vilken show de bjöd på! Otroligt bra, proffsigt och riktigt roligt att se! Kvällen var verkligen helt outstanding! Flera gäster från Stockholm och övriga landet!

Jag känner att jag har svårt att hitta orden för att beskriva kvällen som var så himla bra! Vilket 1 års firande! =) Det var verkligen toppen igår! Bjuder er på lite bilder!



Showgruppen!


Lina och Hector efter showen!


Jag tog inte särskilt många bilder igår, därför blir det inte så många här på bloggen. Fler bilder kommer med all säkerhet att läggas upp i Tropical Sundsvalls facebookgrupp av de ansvariga fotograferna för Tropical Sundsvall. Jag vet också att många tog kort och de kommer säkert läggas upp på facebook!

Jag filmade hela showen och kommer lägga upp filmen så ni kan se den om och om igen!=) Filmen kommer finnas här på bloggen, i facebookgruppen och på youtube! Håll utkik! 

mingla.nu var även där för att göra reportage och ta kort. Korten kan ni se redan nu på www.mingla.nu klicka er vidare till mingelbilderna! Reportaget kommer att komma upp under dagen som jag förstod det! =)

Tack för en fantastisk kväll igår allihopa! Jag hoppas att ni hade det lika roligt som jag hade! Det var verkligen en minnesvärd kväll! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0