Hej alla glada dansmänniskor!

Jag tänkte börja med att presentera mig lite. Emmelie heter jag och har snart dansat två kursblock med Tropical. Jag dansar framför allt Bachata, men dyker ibland upp på Salsan och Cubamix också. Helst skulle jag dansa varje dag men på grund av tidsbrist har jag inte kunnat! :)

Nästa kursblock kommer jag ge gärnet på alla mina favoritdanser!

Idag är det måndag, och måndag innebär Reggaeton. Jag har provat dansen och den är jätterolig med massor av energi och power, ännu en dans jag tänker börja med nästa kursblock. Under veckan kommer jag att intervjua Hector och Lina lite, så att alla ni får lära känna våra underbara dansinstruktörer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0