Idag fyller Tropical Sundsvall 1 år!

Idag är det dags. Som jag har längtat! Det känns tydligt att förväntningarna och spänningarna ligger i luften! Anar jag lite nerver hos er som ska dansa i showen? =) Ikväll smäller det! Kl 21:00 öppnar Club Bachata på First Hotel. Den senaste musiken inom Bachata, Salsa, Merengue och Reggaeton kommer spelas och framförallt kommer det att bjudas på en grym show! Den vill ni inte missa!

Kom till First Hotel ikväll och fira Tropical Sundsvalls 1 års dag! Stämningen kommer vara på topp! Som den alltid är på Club Bachata!


Jag är grymt förväntansfull och ser verkligen fram emot kvällen! Det här kommer verkligen bli en minnesvärd kväll! Ni vill inte missa detta!


Vi ses kl 21:00 på First Hotel! =)






Jag bjuder er även på en av mina absoluta favoritlåtar! En bachatalåt såklart =)

 


Så, häng upp klänningen, ta fram finskjortan, putsa skorna och gör er riktigt festsnygga ikväll! =) Vi ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0