Videobloggning från Bachatan

Ikväll har jag dansat 3h Bachata. Min absoluta favoritdans! Det vet ni vid det här laget. Så otroligt och obeskrivligt roligt! Först dans på nybörjarnivå och sen på medel/avancerad.

I pausen mellan nybörjare och avancerad passade jag på att videoblogga lite! Här får ni träffa flera av Tropicals dansare och självklart var jag tvungen att ta pulsen på dem inför helgen. Ni har väl inte glömt vad som händer i helgen?

Då firar Tropical Sundsvall 1 år, det firas med Club Bachata på First Hotel och det börjar kl 21. Kvällen kommer vara fylld med latinamerikansk dans och den senaste musiken inom Bachata, Salsa, Merengue och Reggaeton men framförallt kommer det bjudas på en storslagen Show där flera av Tropicals kursdeltagare kommer dansa Bachata, Salsa, Merengue och Reaggeton. Det kommer bli en kväll ni inte får missa!

Det har verkligen varit en toppenkväll! Nu laddar vi inför lördagen! Jag är riktigt peppad och förväntansfull!


Kommentarer
Postat av: Romanique

Åhh vad roligt med en sån här uppdatering! Det värmer att se er och jag saknar hela dansgänget! :)

2011-02-27 @ 15:25:31
URL: http://romaniquecharlene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0