Bachata ikväll!

Onsdagen är äntligen här! Veckans höjdpunkt, ikväll börjar Bachata! =)

Som jag har längtat! Bachata är min absoluta favoritdans! Jag provade Bachata för första gången i våras och började på riktigt i slutet av Augusti. Jag fastnade totalt. Det är så otroligt roligt! För mig är Bachatan mer än en dans, det är så mycket runt omkring som musiken, känslor, dansglädjen etc. Jag lyssnar på väldigt mycket bachata-musik och har många favoritlåtar! =)

Jag tycker det är svårt att beskriva vad som är så roligt med Bachata, ordet "kul", det räcker inte. Man måste uppleva det för att förstå. Man måste prova på dansen och uppleva dansglädjen! =)

Därför hoppas jag att så många som möjligt kommer och provar Bachata ikväll. Vi håller till på Kårhuset, Köpmangatan 15 och vi startar kl 18:00. Vi ses väl där?! =)


Tänkte bjuda er på två av mina favoritlåtar! Lyssna och njut!=)




På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0