Första Club Bachata 2011.

Igår var det den första Club Bachata för året och jag behöver nog inte förklara att det var det grymmaste stället i stan för det känns som att alla fattat det nu. Det är bara här man kan dansa Salsa & Bachata m.m men det är även här man kan känna sig som en familj med massa härliga människor utan fylla och bråk utan bara nöje rakt igenom : )

Tidigare på kvällen var jag och min tjej "Ulrika" på Invito och käkade, när vi var klar och skulle gå träffade jag en vakt som jag känner sedan tidigare och han sa - Fan va bra att vi fått fler roliga alternativ i stan : ) han sa också att han rekommenderade folk att gå dit, snacka om att få bra respons ; )

Under kvällen jobbade vi i garderoben och där dök det in ett gäng tjejer som tydligen var från Östersund, dom stod och velade ett tag för dom visste inte vart dom skulle gå. Jag frågade om dom ville ha hjälp med något och då säger en av dom att hon vill gå på Oscar men dom andra var nyfiken så en av dom frågar om hon kan gå in och kika, visst gör det sa jag och förklarade att "this is the shit...", när hon kom tillbaka sa hon till sina polare - vi stannar här ; )

Hur som helst, vi har folk från hela landet, länge leve Club Bachata !!!

En annan rolig sak som hände under kvällen var något ni kan försöka se på bilden nedan "hitta ett fel på denna bild"

CHAR

Ante "en gamal god vän till mig" kommer dit och är klädd i samma stil som mig från topp till tå, hur ofta händer det ???

Ps. vi killar brukar inte ringa varandra och fråga - Vad ska du ha på dig ikväll ???

Got ya...


huseyin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0