Imorgon börjar Gratisveckan!

Nu startas den här dansbloggen på riktigt.

Jag, Ida, kommer nu att starta den första veckan med att blogga. Jag har dansat sen i början av september och fastnade direkt för Bachata. En dans som jag verkligen älskar. Det är så obeskrivligt roligt och musiken är fantastisk. Jag dansar även salsa, merengue och cubamix. Nu när en ny termin drar igång ser jag fram emot att utveckla mig själv inom dansen. Jag kommer självklart fortsätta att dansa Bachata och leva med dansen. Jag kommer även att fortsätta dansa Salsa och Cubamix. Jag har även funderingar på att börja dansa Reggaton.

Imorgon börjar Gratisveckan med Tropical Sundsvall. Danserna drar igång! Juluppehållet har varit långt och nu är jag mer taggad än någonsin! Vill börja dansa igen! Jag kommer dansa i princip hela veckan och blogga om det. Ni kommer få veta en hel del om danserna.

Imorgon står Tropical Sundsvall på Universitetet i N-huset i Cafeterian mellan 11-13. Vi ses väl där? Kom förbi om ni har några frågor om dansen eller prata med Tropicals instruktörer.

Imorgonkväll börjar Reggaeton igen. Kl 18:00 på Köpmangatan, Kyrkan bredvid Kårhuset (ingång mot Kårhuset). Vi ses väl där?


Imorrn börjar danserna igen, som jag har längtat! Det blir grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0