Lina bloggar: Min högra hand

I dagarna har Ida och jag hållt på att planera hösten och nya projekt. Ida är verkligen min högra hand! Hon hjälper mig att hålla koll på min kalender, bokar ibland in möten åt mig, kontaktar folk, är alltid med på våra events för att fota och blogga och ser till så att jag inte jobbar ihjäl mig =) Hon är super helt enkelt!!

Ida ordnar alltid med sådant som jag inte riktigt hinner fixa. Jag behöver aldrig oroa mig, för jag vet att Ida har stenkoll på allt. Det är så himla bra! Jag hade aldrig klarat mig utan henne! Vi bollar alltid idéer med varandra, och det känns skönt att alltid ha någon att rådfråga. Vilken tid på dygnet det än är, eller vart vi än befinner oss, lyckas vi alltid komma på massor med projekt för dansen och hur vi kan få Tropical att växa ännu mer.



Jag måste bara ta med ett roligt citat som Helena Edblad sa när vi tog en planeringsfika här om dagen. Vi satt på Waynes Coffee och alla som gick förbi oss stannade och frågade oss när kurserna börjar igen i höst. Jag svarade de flesta så gott det gick, men ibland hade jag munnen full med fika och då svarade Ida glatt på allas frågor istället. Då utbryter Helena med ett stort leende:

- Ni till och med tuggar i skift för att hålla ordning på allt!

Haha, det lät så himla komiskt när Helena uttryckte sig så! Jag och Ida skrattade så vi fick ont i magen. Allt jobb och planering blir mycket enklare när man har någon att stämma av med, och dessutom har vi alltid otroligt roligt. Självklart är även Hector med på allting, men han brukar bli lite trött efter att Ida och jag har pratat på oavbrutet hur länge som helst =)


Vi är helt klart ett roligt gäng, med en stor passion för Tropical =)


Kommentarer
Postat av: Travel in Uzbekistan

Thank you very much for that great article

2013-03-15 @ 06:00:43
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0