Det hårdtränas....

....inför uppträdandet som kommer ske på Club Bachata den 28 Maj.

Jag har öronen öppna hela tiden och jag vet att flera av dansparen träffas för att peppa varandra, öva tillsammans och finslipa detaljer, steg och snurrar! =) Jag ska också vara med i uppvisningen och är riktigt laddad.

Jag tycker det känns i luften att alla som ska dansa i uppvisningen, nybörjare som dansvana, är riktigt peppade och förväntansfulls. Det här kommer bli riktigt kul!


Vilken låt vi kommer dansa till? Det blir såklart en överraskning!


Istället lägger jag upp en av mina nyaste favoritlåtar som jag spelar om och om igen här hemma.


Toby Love - Casi Casi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0