Rykande nyheter!

Jag har nyheter till er vänner och läsare! =) Jag har nu fått bekräftat av Lina och Hector att de kommer hålla en ny animasion på Club Bachata!

Förra gången hölls animasion i Bachata och Merengue. Något som var mycket uppskattat. Därför är det ju dumt att sluta med en bra trend! =)

Därför, blir det en ny och härlig animasion på Club Bachata den 28 Maj – i LAMBADA!

Så nu svänger vi loss på dansgolvet som aldrig förr! Det är dags att bli lite nostalgiska. Jag bjuder såklart på lambada-låten! =)




Vi ses på dansgolvet på lördag! Klackarna i taket!=)

Men självklart kommer bloggen att uppdateras hela veckan! Det lovar jag er!



Stor kram!



Kommentarer
Postat av: Maria

Ohh var roligt med Lambada!!! :)

2011-05-24 @ 09:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0