Hejdå Sverige!

Hej alla dansvänner!

Det händer verkligen roliga saker för mig på nyår! Idag lämnar jag Sverige för att åka på några dagars semester till London!

Det blir första gången i London för mig och det pirrar lite i magen! Det kommer att bli så mysigt att strosa runt på gatorna i London, se alla stora sevärdheter, gå ut och dansa Salsa och Bachata på kvällarna och se de häftiga fyrverkerierna på nyårsafton!



Resan är lite av en impulsgrej som jag bestämde mig för någa dagar sedan, och jag har studsat runt sedan dess! Om jag har tillgång till internet där borta så uppdaterar jag er om hur jag har det =)

Nu måste jag fälla ner skärmen och kila vidare så jag hinner med allt!

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0