Se hit alla Reggaetonälskare!

Hejsan!

Jag tänkte tipsa alla våra Reggaetondeltagare och även ni andra som gillar Reggaeton, att det är en till Reggaetonkonsert på gång!

Den 29 mars kommer artisten Farruko hit till Sverige för första gången! Han är en av de stora namnen inom Reggaeton och har riktigt bra låtar. Passa på att se honom för det ska jag garanterat göra!

 




Farruko kommer att spela live i Stockholm, så det kan bara inte missas! Jag tycker att det är jätteroligt att så många kända latinoartister har spelat i Sverige under de senaste 2-3 åren. Verkligen stora namn i Latinamerika!
 
Jag har varit på plats på jättemånga av konserterna och det är så häftigt att se dessa stora stjärnor i verkligheten! Det blir ett minne för livet =)

Ni som verkligen brinner för Reggaeton, boka in konserten i era kalendrar redan nu och ta chansen och åk!

Danskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0