Susanne – Tropicals modedesigner! =)

Hej på er!

Susanne Hellberg är en av våra kursdeltagare som har dansat länge med oss. Lade ni märke till hennes snygga tröja som hon hade på förra Club Bachata? =) Hon har designat och fixat sin Tropical T-shirt på sitt alldeles egna sätt! Idag passade jag på att prata med Susanne om hennes tröja och hur hon fick idén att göra om den!

                     
                      Susanne på Club Bachata!


Susanne är en av våra många kursdeltagare som köpte en Tropical T-shirt i höstas. När det var dags för Club Bachata dök hon upp i T-shirten men hon hade tuffat till den och stylat den!

- Det var kul att ha tröjan på Club Bachata eftersom det är just föreningströjan så gjorde jag en egen variant av den, säger Susanne.

Kvällen innan festen satt Susanne hemma och fixade med tröjan. Hon provade med två andra tröjor först innan hon skred till verket med Tropical T-shirten.

- Jag tänkte först klippa av ärmarna så det blev ett linne men jag ändrade mig och tänkte att såhär har man nog på Cuba så därför klippte jag ärmarna på ett annat sätt, säger Susanne.


        
         Susannes Tropical T-shirt, visst är den tuff? =)


  
 Som ni ser går det utmärkt att dansa i tröjan, fransarna på axlarna rör
 sig supersnyggt när Susanne snurrar! =)



Susanne berättar att hon ofta pysslar hemma och har gjort egna varianter på även kjolar och andra tröjor.
- Ibland blir det lite FÖR konstnärligt så det vågar jag inte ha på mig än, säger Susanne och skrattar.
Hon menar att det är roligt att passa på att göra något extra med kläderna inför Club Bachata. Vad det blir för outfit på Lördag när det är Club Bachata igen, det vill inte Susanne berätta utan vi får vänta och se!


Det som är säkert är att vi har fått vår egna modedesigner i Tropical och vi ser alla fram emot vad som händer nästa gång! =)



Stor Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0