Tropicals deltagare tycker till! =)

Hej dansvänner!!!

Vilken kanonkväll det har varit! En måndagskväll fylld av SALSA!

Salsan är en otroligt härlig dans, det är mycket fart och fläkt med massor av snygga steg, detaljer och snurrar I år är vi väldigt många på kurserna vilket är jättekul och tillsammans har vi så himla roligt! =)



Ikväll har jag pratat med några av Tropicals dansare. De har fått tycka till och berätta vad de tänker på när de hör ordet SALSA!

Håll till godo! =)




Per Gunnarsson:
När jag hör ordet Salsa tänker jag direkt på en häftig rytm. Jag åkte buss i Colombia förut och då spelades salsamusik i högtalarna. Det minns jag alltid så fort jag tänker på salsa!





Anna Beckman:
Jag tänker på glada människor. Det är härlig musik och man blir glad!!





Annelie Winsten:
Jag associerar direkt till Cuba naturligtvis, jag tänker också på den härliga stämningen med Salsa!





Sandra Lundin:

Salsa för mig är DansaDansa! För mig är salsa värme, det är roligt, friheten. Jag älskar Salsa! Jag tycker mycket att dansa och pardans är så kul! Salsan är lekfull!





Rolf Andersson:

Jag tänker direkt på Lina och Hector! Det är trevligt att komma hit och lära sig mer dans!





Isabelht Chalco:

Salsa för mig är fest, mycket rytm och shejka loss!





Bachir Hermez:

Jag tänker på grundstegen och alla rörelser. Salsa är en snabb dans!





Nicole Romero:

Salsa är svett, rytm och latinos!






Emma Lindgren:
Ordet Salsa förknippar jag med glädje, musik, värme och vänner!



Vad tänker DU på när du hör ordet Salsa? Skriv gärna och berätta!



Stor dans-kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0