Eftersnack med Restaurang Sjömärket!

Hej alla!

Har ni hämtat er efter förra veckans alla aktiviteter? Tropical har inte haft en lugn stund utan uppträdanden, planeringar och Club Bachata har avlöst varandra! Hur kul som helst! =)

Förra veckan var vi ju i Mellanfjärden på Restaurang Sjömärket för att tillsammans med dem anordna en latinokväll. Tropical hade en animacion (prova-på kurs) i Bachata och det bjöds också på två fina uppträdanden i Bachata och Salsa av Tropicals showgrupp!

I slutet av kvällen tog jag ett snack med Lisa Larsson som är Restaurangchef på Sjömärket för att höra vad hon tyckte om kvällen.
Hon har arbetar där i två säsonger och även för flera år sedan.

- För cirka 15 år sedan anordnade vi en latinokväll som blev jättelyckad. Jag personligen älskar den här typen av musik så vi bestämde att vi gärna ville anordna en latinokväll igen. Jag har själv varit på Club Bachata som ni anordnar och jag hade jättekul och det var väldigt bra anordnat när jag var där. Då kom jag på att jag skulle kontakta Lina och Hector, berättar Lisa.


Restaurangchefen var väldigt glad och nöjd med kvällen!

Det var väldigt mycket folk på Restaurangen under latinokvällen, väldigt många dansade och hade det trevligt.
- Jag är mycket nöjd med kvällen! Det har varit skön musik, väldigt bra uppträdanden och det bästa har varit att mycket folk har dansat. Det är kul att få igång alla gäster och att de får prova att dansa, säger Lisa Larsson.

Uppträdandena från showgruppen var väldigt uppskattade av både gäster och personal på Restaurang Sjömärket.
- Det har varit jättebra med bra danser. Jag gillar verkligen salsa så det var jättekul att se ett uppträdande i det, säger Lisa Larsson.


Vi från Tropical tackar Restaurang Sjömärket för att vi blev inbjudna och tillsammans med er anordna latinokvällen som blev så lyckad! =)

 

Stor Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0