Club Bachata i Gatufestbilagan!

Hej alla dansvänner!

I sommar är det dags för gatufesten och idag har gatufestbilagan kommit ut.
Har ni tittat i den? =)

Titta igen lite extra på sidan 9 för där står det om Club Bachata som anordnas under gatufestveckan den 7 juli! =)

                       


Jag har gjort min praktik på Sundsvalls Tidning och där jag har varit med och skrivit gatufestbilagan. Det har varit ett väldigt stort jobb att göra intervjuer, skriva alla artiklar och korta notiser. Jag har också varit med under hela planeringen och det är bland det roligaste jag har gjort! =)

När jag berättade om Club Bachata för min chef så tyckte hon absolut att det skulle vara med i tidningen. 



                     


Gatufestbilagan görs tillsammans av Sundsvalls Tidning och Dagbladet och är en väldigt stor bilaga som kommer ut i över 185 000 exemplar! Bilagan finns inte bara i Sundsvall utan på väldigt många ställen här runt omkring!


Så nu, på sidan 9, där står det om Club Bachata! =)


             


Stor Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0