Fullspäckad kalender!

Hej på er!

Hoppas att ni mår bra!

I veckan har jag passat på att tjuvtitta i Tropicals kalender. Jag kan avslöja att Lina och Hector har fullt upp! Det är något som verkligen är jättekul!

Många företag bokar våra instruktörer till hälsoveckor, företagsfester med workshops och även dansuppträdanden som underhållning på större middagar och fester! Hur kul som helst! =)

Den här våren och sommaren åker Lina och Hector till flera ställen i Sundsvall men även till städer längre bort för att hålla i kurser och uppträda! 


                   


Jag har lovat att inte berätta alllt för mycket just nu, istället lovar jag er läsare att hålla er uppdaterade när de åker iväg och framförallt när de kommer hem!


Vill ert företag boka Tropical Sundsvall? Vi är öppna för alla tänkbara idéer, alltifrån workshops, uppträdanden till mycket annat som hör dansen till!

Maila då på [email protected]



Stor Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0