SALSA på Let´s Dance!!!

Hej allihop!

Satt ni bänkade igår framför Let´s Dance? =)

Det gjorde jag! Jag följer alltid programmet och tycker att det är så himla bra och roligt! Igår var det extra roligt eftersom de dansade SALSA!!! Såg ni det? =)

Jag tycker att alla i programmet är jätteduktiga och man ser verkligen hur de utvecklas hela tiden, det är jättekul att se. Vem hejar ni på?





Jag tycker också att David Hellenius är så himla rolig, han säger alltid så roliga kommentarer och skämt vilket livar upp. Vad tycker ni om honom? =)

Har ni tänkt på att deltagarna pratar ofta om dansglädjen. Innan jag började att dansa var det svårt att förstå varför det var så kul och varför deltagarna var så himla euforiska. Nu när jag har börjat att dansa förstår jag absolut! Det är ju så himla roligt med dansen, dansglädjen är enorm men måste upplevas för att förstå för den är svår att förklara!


Hoppas att ni fortsätter att ha en härlig fredagkväll och trevlig helg på er! Bloggen tar inte ledigt utan håll er uppdaterade! =)


Stor Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0