Lina bloggar: Mot Stockholm!

Hejsan!

Underbar fredag! Idag åker jag mot Stockholm för att delta på Hot Salsa Weekend! Det ska bli så himla roligt!

Hot Salsa Weekend anordnas varje år och är en jättestor festival med inspirerande instruktörer från hela världen. Det hålls workshop på dagarna och på kvällarna är det fest med uppträdanden. Det finns flera olika dansgolv med olika musikstilar, så det finns något för alla. Jag brukar åka varje år och självklart är jag peppad inför det här årets upplaga också =)


Med mig har jag några Tropical-dansare och jag är säker på att vi kommer att få en toppenhelg tillsammans! Jag ser fram emot att träffa alla mina vänner i Stockholm och mingla runt bland alla dansare.

Följ mig i Facebookgruppen under helgen, där kommer jag att hålla er uppdaterade!

Trevlig helg!

Danskram
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0