Lina bloggar: Oktobers mest 3 lästa inlägg!

Hej på er!

Som ni redan vet är vår dansblogg ett komplement till vår webbplats. Bloggen uppdateras varje dag och vi tycker att det är jätteroligt att så många läser Tropicals dansblogg!

Jag brinner för att skriva i bloggen, klura på roliga inlägg och det går inte en dag utan att jag tänker på bloggen! Jag skriver bloggplaneringar för fullt och tänker på nya idéer! =)


Jag får ofta positiva kommentarer angående bloggen och olika inlägg. Många ger också synpunkter och önskemål vad de gärna vill läsa om i bloggen! Det tycker jag är superkul! Fortsätt med det!

Nu har jag gått igenom statistiken för oktober månad och antalet läsare har varit hög! Nu ska jag presentera vilka de 3 mest lästa inläggen har varit! Är ni nyfikna på att veta?

3:e plats – Sounds of Nacksta!

Jag berättade om ett roligt projekt som Hector jobbade med i höst. Han var med i ett projekt som heter "Sounds of Nacksta" som engagerar utländska ungdomar mellan 15-20 år. Projektets syfte är att ungdomarna ska känna gemenskap och delaktighet i Sverige.

De hade två fullsmockade konserter i GA Kyrkan, som även TV-sändes!

Läs inlägget här: http://tropicalsundsvall.blogg.se/2012/october/lina-bloggar-sounds-of-nacksta.html


2:a plats – Mehdi gästbloggar: My time with Tropical Sundsvall!

Vår trogna Tropical-medlem Mehdi har flyttat till Stockholm för att jobba, och han sammanfattade sin tid som dansare hos oss. En mycket fin och rörande berättelse!

Mehdi dansade under två år med oss och var alltid på plats på alla våra kurser med ett stort leende på läpparna!

Läs inlägget här: http://tropicalsundsvall.blogg.se/2012/october/mehdi-gastbloggar-my-time-with-tropical-sundsvall.html


1:a plats - Ny kursstart den 5 november!

Otroligt många läste inlägget där jag berättade om nya kursstarten och hur allt ser ut under det sista kursblocket!

Jag berättade om att man kan dansa fram till 28 november i ett nytt, lite kortare, kursblock där ni har chansen att utvecklas ännu mer, bygga på era kunskaper och lära er nya steg och turer =)

Läs inlägget här: http://tropicalsundsvall.blogg.se/2012/october/lina-bloggar-ny-kursstart-den-5-november.html


Tack för en fantastisk dansvecka! Vi ses!

Kram
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0