Lina bloggar: Pyssel och fix!

Hej!

Om det är något som jag älskar så är det att pyssla. I torsdagskväll (alltså dagen innan Solangel kom) var jag helt rastlös och full av energi, och då fick jag en rolig idé. Jag satte genast igång och provade!

Jag gjorde hemmagjorda "presskort" till alla som skulle jobba på evenemanget för att arrangemanget skulle kännas lite extra genomtänkt. Det kom många besökare från andra städer till oss i lördags, och med korten skulle det bli enklare för alla nya att veta vilka som jobbade för Tropical =)

Såhär blev resultatet!





De är inte superfina direkt, men jag tyckte att det kändes lite roligt. Eller vad säger ni? =)

Det var väldigt spännande i lördags att arrangera ett så stort evenemang och allt gick verkligen som på räls. Alla detaljer fungerade till max och allt gick enligt schemat. Så himla perfekt! Alla planeringstimmar och skisser visade på resulatat.

Vi ses!

Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0