Lina bloggar: Konserter i höst!

Hej allihop!

Nu börjar hösten komma och med det också alla latinoaktiviteter!! Jag brukar alltid resa runt både i Sverige och utomlands och besöka massor av konserter och evenemang som anordnas. Jag kan verkligen rekommendera det!

Det gäller att ta chansen att se alla kända latinoartister när de har sina Europaturnéer, och det är så kul att få se sina favoritartister live!

Hösten i Sverige erbjuder ett stort utbud och jag har redan bokat in massor med datum. Vill ni följa med? Säg bara till!





Förra året besökte jag evenemang och konserter varje månad och det är minnen för livet! Att se Latinamerikas största artister live är oslagbart!

Nu hopppas jag att mina absolut största idoler någon gång kommer till Sverige - Romeo Santos och Prince Royce!

Jag skannar ständigt av vad som händer inom latinovärlden i Sverige och är ofta bland de första som får reda på vad som händer. Det gäller att hänga med i det senaste =)

Vill ni också hålla er uppdaterade? Häng med här i dansbloggen varje dag så får ni den senaste informationen!

Danskram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0