Lina bloggar: Ett till projekt är avslutat!

Hej!

Under förra månaden har jag hållt på med ett litet spännande projekt som vi kommer att ha mycket användning av framöver. Tillsammans med en DJ i Stockholm har jag tagit fram ett intro till våra uppvisningar, det vill säga en röst som presenterar Tropical Sundsvall. Rätt coolt!! =)

Det har varit en idé som jag har haft länge, och äntligen kunde jag förverkliga den. Det är en liten detalj, men som gör så mycket skillnad i vår vardag! Med en röst som intro innan showen börjar, känns det mycket mer professionellt och komplett!


Med hjälp av min kompis fixade vi introt =)

Hur det hörs får ni se senare i höst när vi har våra uppvisningar!

Nu jobbar vi mot nya mål och utmaningar. Vi hörs snart igen!

Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0