Bachata för hela slanten!

Hej!
 
Vilken rolig Bachata-kväll det har varit! Ikväll höll vi högt tempo och alla lärde sig massor med nya saker!
 
Det märks att intresset och motivationen är hög för Bachata, för vi ser en tydlig utveckling hos alla! Flera av er har hoppat upp från nybörjarnivån till avancerad, och ni gör det jättebra =)

Det är alltid lika kul för Hector och mig att se utvecklingen hos er alla och vi är så stolta över resultatet!
 
 
Vi har många kursdeltagare i vår och det känns kanonkul! Dessutom har vi jämna par i alla danser, helt perfekt! Vi ser verkligen fram emot Club Bachata på lördag, och för många av er blir det första gången att testa dansgolvet. Spännande!

Vi välkomnar varmt alla nya Tropical-dansare som har anslutit sig till oss under de här två veckorna. Vi hoppas att ni kommer att trivas med oss och uppleva en rolig vår full av dans =)
 
 
"I vimlet" på Bachatan =)
 
- Dans är något helt nytt för mig, jag har aldrig dansat tidigare. Jag tycker att Salsa och Bachata är spännande och rytmiska danser! Jätteroligt! Här på kurserna träffar man folk på ett lättsamt sätt och det är trevligt, säger Bengt.
 
 
- Det är kul att få röra på sig och dansen är väldigt rolig! Vi testade danserna på prova-på-veckan och tyckte det var roligt. Vi kommer även på festen på Club Bachata, säger Andrew och Tomas.
 
 
- Jag är tillbaka till dansen efter flera månader i Afrika! Det är skönt att få dansa igen och jag har saknat alla härliga människor på kursen. Jag längtar till Club Bachata på lördag, säger Maria.
 
 
 
Tack alla för en rolig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0