Planering på agendan!

Hejsan!
 
Vilken härlig sommarkväll!

Jag hade massor med planering och fix att bocka av inför lördag, och då passade jag på att sitta ute i kvällssolen en stund. Just nu vill man njuta av solen till max =)
 
 
De kommande aktiviteterna behöver skrivas ner i detalj för bästa resultat. När vi har bestämt oss för att ordna en speciell fest eller aktivitet är det alltid mycket småsaker som måste fixas. Jag tycker om att göra listor med alla punkter för att ingenting ska glömmas bort =)
 
Det kan vara allt ifrån att ringa samtal hit och dit, till att boka möten med speciella personer eller hyra utrustning. Till på lördag har vi till exempel hyrt in proffsig ljudutrustning för att musiken ska höras bäst!
 
Som sagt, det är många bollar som ska hållas i luften samtidigt, men det är verkligen hur kul som helst =)
 
Nu ska jag ladda inför vår show imorgon på Nationaldagen, så vi hörs mer imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0