Fredag!

Hej på er!
 
Jag studsade upp imorse och var så glad över att det är fredag! Efter en tuff vecka blir det skönt att bara vara hemma och ta det lugnt.
 
I eftermiddag ska Hector och jag utvärdera veckans kurser och planera inför framtida projekt. Vi ska även ut och affischera hela stan med våra Club Bachata affischer. Solen skiner, men det är lika kallt som vanligt!



Varje månad gäller det att synas så mycket som möjligt och sticka ut bland alla evenemang som ordnas i Sundsvall. Det är så roligt att ordna något som sprider glädje bland alla dansare i regionen! 

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och lyssna på massor med nya låtar som jag har hittat. Ha en trevlig dag allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0