Pulsen inför lördag!

Hallå där!
 
Är ni laddade inför lördagens kanonfest? Alla verkar vara supertaggade! 
 
Jag tog pulsen på några Tropical-dansare för att höra vad de ser mest fram emot i helgen =)
 
 

Maja: 
- Jag kommer naturligtvis på lördag! Det ska bli roligt och spännande, och kul att dansa med alla kompisar!
 
Serkan:
Jag missar inte festen på lördag! Det ska bli så kul och jag ser fram emot att dansa mycket!
 
 
Sofia:
Såklart blir det party på lördag! Det ska bli roligt kväll med mycket dans och trevliga människor!
 
 
Anna-Karin: 
- Ja, jag komer på festen! Jag ska dansa hela kvällen och ha kul! 
 
 
Ta fram finkläderna tills imorgon, stryk skjortan och ta med er ett riktigt glatt humör! Rekommendera även era vänner att komma och uppleva den latinamerikanska dansen och hettan! Har man en gång börjat dansa är det svårt att sluta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0