Bröllops-planering!

Hejsan!
 
Igår var Hector och jag på besök hos Tropical-dansarna Mohammed och Frida. De ska gifta sig i augusti och förbredelserna inför bröllopet är i full gång =)

Vi fick förfrågan om vi kunde finslipa och hjälpa dem med deras koreografi, och det ville vi mer än gärna!

Så himla roligt att dansen lämnar sina spår hos våra kursdeltagare - så mycket att de väljer bort den traditionella bröllopsdansen mot Bachata!
 
 
Träningen gick superbra och jag är säker på att dansen kommer göra succé på bröllopet! De dansar så fint tillsammans med mycket inlevelse och passion!

När bröllopsdagen äntligen är här, tror jag att koreografin kommer att sitta helt naturligt och bli ett oförglömligt minne. Alla kommer att känna känslan som de sprider med sin fina Bachata!

Hector och jag är väldigt stolta när vi ser dem dansa så fint tillsammans =)
 

Jag hoppas att fler blir inspirerade av Fridas och Mohammeds val av bröllopsdans! 

Vid flera tillfällen har vi fått höra att ni kursdeltagare har valt att dansa Bachata eller Salsa på era bröllop. Väldigt roligt och ett gott tecken på att dansen kommer in i era hjärtan på riktigt! 

Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0