Cuba-abstinens!

Hej på er!

Jag har haft en bra start på den här dagen! Jag har skickat iväg massvis mail, ordnat med olika dokument och planerat inför nästa vecka då vi har två dansuppvisningar i Reggaeton.

Hur som helst råkade jag stöta på de här två videoklippen på Youtube och fick en sån stark Cuba-abstinens! 

Jag var där för 1,5 år sedan för första gången och jag blev verkligen förälskad i landet. Vill så gärna åka tillbaka, så det blir nog en Cubaresa snart igen =)

Ta er en titt på på klippen här nedan och känn atmosfären på Cuba!

 
  
 
Cuba gör verkligen något med en, man smittas av kulturen och kubanernas sätt att vara! Jag längtar efter att strosa runt i Havanna och bara njuta av allt liv, dansa Salsa hela kvällarna, umgås med alla vänner för livet som jag fick där och se kända liveband uppträda. 

Skulle ni vilja åka till Cuba? Det är verkligen ett resmål som jag kan rekommendera! 

Nu måste jag stänga av datorn och kila iväg. Vi ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0