Salsa på Grönalund!

Hej på er!

Vilken rolig helg det har varit! 

Ni som känner mig vet att det alltid kliar i weekendfingrarna på mig, så lite spontant åkte jag och tre Tropical-dansare till Stockholm och dansade =)

Under sommaren anordnas Salsa på Grönalund - ett väldigt roligt och trevligt evenemang!
 
I början av kvällen
 
Det var varmt och härligt väder och massvis med folk som intog dansbanan. Vi dansade exakt HELA kvällen och träffade alla trevliga dansare. Hur kul som helst!

Man får verkligen ny energi och massor med glädje av att åka iväg till en ny stad och dansa =)

Om man vill utveckla sin egen dansstil och få inspiration är det perfekt att åka och socialdansa på andra platser. Det finns så många olika dansstilar och det är härligt med variation. Dessutom är det alltid trevligt att träffa andra danssjälar som har samma intresse och knyta nya kontakter. 
 
Nu ska jag slänga i mig en kopp kaffe och fixa med massa jobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0