Somrig Salsa-Picknick!

Hej!
 
Det händer verkligen roliga saker nu. Och som jag längtar!
 
Lördagen den 8 juni anordnar vi en Salsa-Picknick vid Sundsvalls hamn. Tanken är att det ska bli ett event för hela familjen där vi kombinerar dans, trevligt sällskap och njuter av sommaren!
 
Hector och jag kommer att sätta upp musikutrustning, så vi fyller hela hamnen med varma Karibiska toner!
 
 
Tid: Alla samlas kl. 18
Plats: Inre hamnen (gräset bredvid glasskiosken)

Ta med er något att sitta på, fika och ett glatt humör! Glasskiosken kommer även att vara öppen. Det känns roligt att göra något typiskt "osvenskt" och dra igång massor med dans på gatan! Nu livar vi upp centrum lite extra tycker jag =)
 
Planeringen är verkligen i full gång nu. Hector och jag sitter och mailar varandra förslag på aktiviteter hela tiden. ”Vad tycker du om det här?” ”Den här är bättre!” ”Det kör vi på!”. Det är ju galet roligt =)
 
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0