Lina bloggar: Världsartist bokad till Sundsvall!

Hej allihop!

Idag har jag rykande nyheter till er!! Vi har precis fått klar höstens stora dansartist till Sundsvall! Det kommer att hända något riktigt stort här i Sundsvall i höst! =)

Jag är sprickfärdig att berätta för er vem vi har bjudit hit, men jag måste hålla på det ett tag till. Jag kan säga att det blir första gången i Sverige för artisten, som både sjunger och dansar!

Vi kommer senare att göra ett stort evenemang av det här, så se till att hålla koll på både hemsida och blogg framöver! Vi i Tropical vill kunna erbjuda er det bästa, och vi försöker hela tiden ha en stor bredd och variation på artister.

I höst smäller det! =)


 
Ha en trevlig kväll!
 
Kramar
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0