Gårdagens CLUB BACHATA!!!

Hej alla dansvänner!

Wow vilken härlig kväll det var igår på Club Bachata! Som jag hade sett fram emot den här kvällen och jag vet att flera hade längtat och väntat efter den här lördagen! =)

Vi startade kl 21 och redan då var folk på plats och intog dansgolvet direkt. Dansgolvet fylldes på under hela kvällen och till slut var det proppat med folk som dansade loss som aldrig förr!

    

 

 


Det är så himla roligt på Club Bachata! Där träffar man alltid kursdeltagare, alla dansar och tillsammans har vi superkul! Det är också så otroligt kul att stå och titta på alla som dansar, igår såg jag massor med kursdeltagare som tränade på alla turer vi har lärt oss på kurserna. Kanonbra! =)


Igår var stämningen på topp hela kvällen. DJ Hector bjöd på den senaste musiken och alla gav verkligen järnet på dansgolvet och slog klackarna i taket! Kvällen bjöd på väldigt mycket värme, glädje, skratt, vänskap och gemenskap!


    

 

    

 

    

För att se fler bilder från Club Bachata, gå in på vår facebookgrupp och ta del av alla bilder från igår! Sök på Tropical Sundsvall! =)


Tack alla ni som kom för en fantastisk kväll! Jag hoppas att ni hade en riktigt rolig kväll! Nu laddar vi om för nästa Club Bachata den 26 maj!

Vi ses då!


Stor Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0