Lina bloggar: På väg mot nya utmaningar!

Hejsan!

Idag har jag tillbringat hela dagen i Stockholm! Jag tog bussen tidigt imorse och Stockholm bjöd på strålande sol och fint väder. En perfekt jobbdag!



På bussen till Stockholm


Jag åkte ner för att träffa några viktiga personer för ett möte. Ännu kan jag inte avslöja för er vad jag har på gång, men jag kan säga att det är stora saker och nya utmaningar som väntar!

Jag har stora idéer och mycket vilja och driv när det gäller att anordna evenemang, så nu håller vi tummarna att allt går min väg =)


På väg till mötet, strålande sol


Allt har gått superbra idag och jag är jättenöjd med dagen. Det känns som att det här är början på något stort som kommer framöver. Helgen kunde inte ha börjat bättre!

Nu slår jag igen datorn och kalendern för dagen och gör helg.


Vi hörs mer på söndag!
Trevlig helg!
-Lina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0