Lina bloggar: Hos tryckeriet!

Hej allihop!

Idag är det fullt upp! Har hunnit gå på ett möte, träffat min bank, sprungit några ärenden och besökt Tropicals tryckeri tillsammans med Hector!

Vi har skickat iväg ett gäng med nya t-shirts på tryck, så att ännu fler Tropical-dansare kan ta del av vår fina t-shirt! Tröjorna har gått åt som smör under våren och vi är väldigt glada över den positiva uppmärksamheten som de har fått =)


Såhär ser våra t-shirts ut


Det är roligt att se er alla dansa loss i likadana tröjor på kursen. Vi har även fått många fina kommentarer utanför Sundsvall, när vi har besökt olika dansskolor med våra t-shirts på oss. Det värmer =)

Jag kan även avslöja att jag har skickat iväg en specialbeställd dansbyxa till mig på tryck! Det finns så många roliga saker som man kan göra, men ibland får vi lugna oss lite. Annars har vi snart en hel souvenirbutik på Kårhuset, haha!!

Vill du också ha en t-shirt? Kika genast in på vår webbshop!
http://www.tropicalsundsvall.se/?page_id=20

Vi hörs snart igen!

Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0