Tropicals hairdresser! =)

Hej på er!

Imorgon är det dags för de första uppträdandena på Restaurang Sjömärket i Mellanfjärden.

Nu tar vi uppträdandena till nästa nivå och jag kan avslöja att tjejerna kommer att ha likadana frisyer! =) Det kommer att bli inbakade flätor på ett speciellt sätt som faktiskt är det senaste modet i Latinamerika!

Det kommer bli ursnyggt och vår egna är hairdresser är Isabelht som ska vara med och uppträda! Ikväll har gruppen tränat och jag passade på att ta ett litet snack med vår nya hairdresser! =)
- Jag lärde mig tidigt att göra flätor, min mamma gjorde mycket flätor på mig och jag har gjort mycket flätor på mig själv och på min syster, berättar Isabelht.


Ikväll har vi provflätat och diskuterat exakt hur det kommer att se ut.
Det blir SÅ fint! =)


Inför morgondagens uppträdande kommer tjejerna alltså att ha samma frisyr vilket kommer ge en extra snygg inramning på hela uppträdandet.
- Jag tycker att frisyren känns modern och det ser väldigt fint och exotiskt ut med våra frisyrer, säger Isabelht.


Exakt hur det ser ut, det lovar jag att hålla er uppdaterade om. Följ bloggen så får ni veta ALLT om frisyrer, förväntningar, uppträdandena och vem vet, kanske en och en annan överraskning också! =)


Stor Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0