Söndag!

Hej på er!
 
Vilken vecka jag har haft!

I onsdags kom jag hem från min resa och direkt därpå bar det av mot Stockholm. Det blev en snabbvisit, men en väldigt trevlig sådan! Jag fick se en av mina stora idoler Prince Royce, Bachata-sångaren som har tagit världen med storm. Allt på en gång =)

I Stockholm passade jag på att investera i ett par nya dansskor. Mina dansskor som jag använder på kurserna var helt sönderdansade, så det var välbehövligt att köpa ett par nya. Så mycket som jag dansar, gäller det att ha bra skor på fötterna!

Den här fina skon passade mig perfekt:

 
Jag kan varmt rekommendera att använda träningsskor speciellt gjorda för dans på kurserna. De är superbekväma, går lätt att snurra i och gjorda för att kunna flyga fram över dansgolvet. Du behöver aldrig oroa dig för att få ont i fötterna, för de sitter perfekt =)

De finns både att köpa på nätet eller på olika dansaffärer i Stockholm. Ta och investera i ett par till höstens nya kurser!

Vi hörs mer sen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0