Dans på 50-års fest!

Hej!

Har ni haft en bra helg?

I helgen var jag inbjuden till en 50-års fest för att hålla en prova-på i Bachata och få igång alla gäster. Dans är ju en väldigt rolig aktivitet för att göra något tillsammans och det blir alltid många skratt! Taktkänslan sattes på prov och det blev några krockar på dansgolvet, haha =)

Jag lärde ut grundstegen i Bachata och många blev intresserade av dansen och ställde frågor efteråt. Superkul! Bachata har så himla härlig musik och dessutom är stegen ganska lätta att lära sig. Alla blev väl uppvärmda inför middagen sedan!


Tyvärr har jag inga bilder från evenemanget, men vi hade en väldigt trevlig timme! Vill man ha någon aktivitet som "bryter isen" på fester tycker jag verkligen att man ska ringa in oss från Tropical! =)

Vi ses,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0