Bachateame!

Hejsan!

Nu är jag hemma från en glad och härlig kväll med Bachata! 

På båda kurserna ikväll gjorde vi turer som hade mycket armrörelser och graciösa händer. Vad snyggt det blev! Jag känner mig jätteglad, för jag förbereder alltid turerna hemma och har en bild i huvudet av hur jag vill att de ska ut. Att sedan se hur fina de blir när alla ni dansar dem samtidigt är såååå kul! Swedens next dancecrew, haha!

Jag läste på Facebook att en av våra deltagare hade skrivit att det var roligaste Bachatakvällen hittills!! Det kändes superkul att se det =)

Här är låten som vi spelade mycket ikväll:

'
 
Alla dansade på med känsla och passion och levde sig in till 100% i turerna. Det märks att alla känner sån glädje för dansen, för alla har stora leenden på läpparna, gör gimmefive och ofta hörs höga jubel =)

Jag kan passa på att säga att nivån på Bachatan i Sundsvall är väldigt hög. Jag reser mycket och dansar på olika ställen, men här i Sundsvall ligger vi verkligen i framkant när det gäller just Bachata!

Nästa vecka startar nya kursen upp, så passa på att tipsa alla ni känner om Bachatan!

Stor kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0