Havana de Primera i Stockholm!

Hallå!

Vill passa på att tipsa om en bra Salsakonsert i Stockholm den 1 november! Havana de Primera, ett av Cubas mest kända Salsaband, kommer till Sverige för konsert!

Jag lyssnar väldigt mycket på deras musik, de är så proffsiga och bra! Vi har Club Bachata dagen efter deras konsert, så tyvärr kommer jag inte att ha möjlighet att åka ner och se dem. Om ni har vägarna förbi Stockholm tycker jag absolut att ni ska passa på att gå!

Det är väldigt roligt att det ordnas så pass mycket konserter i Sverige med Latinamerikanska band, för det är inte så ofta man får möjligheten att se dem annars. De senaste två åren har jag nästan inte missat en enda konsert i Stockholm, det är så stort att få uppleva banden live!




Jag frågade Hector ifall sångaren och han var släkt, eftersom de har samma efternamn (som inte är ett vanligt namn), men det var de inte =)

Två av deras härliga låtar:
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0