Tjohoo, biljett till PLAN B!

Hejsan!
 
Ni läste säkert om min danshelg i förra inlägget, men jag måste bara berätta en sak till. Under lördagens fest anordnade arrangörerna en tävling med några frågor som skulle ge en gratis biljett till den kommande stora Reggaetonkonserten med Plan B!

Plan B kommer till Sverige för första gången den 15 september och det kommer bli riktigt stort! Som tur är har jag såklart koll på alla latinoevents som ordnas i Sverige (speciellt kända band eller artister). Första frågan ställdes i mikrofonen från scenen och folk började skrika. Då gällde det bara att springa fram snabbt till mikrofonen och svara direkt på frågan. Jag hann först!! =)

Frågan var från vilket land Plan B kommer och vilket datum som deras koncert anordnas. Med biljetten i handen och ett stort leende dansade jag tillbaka till vårt bord. Tjoho vad glad jag blev att vinna inträde till deras koncert!

 
Danskram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0