Flera av Tropicals dansare tycker till!

Ni får ofta höra hur mycket jag älskar Bachata och hur mycket dansen betyder för mig. Därför tyckte jag att det var dags att ni får höra vad flera av Tropicals dansare tycker om dansen och vad de bästa med Bachata är! =)

 

 

 


Agneta: Musiken är väldigt härlig och människorna på dansen är så himla trevliga!

 


Annelie: Det bästa är gemenskapen på kurserna, musiken och rytmerna är härliga, känslan och samhörigheten är jätterolig. Det är 4:e gången jag dansar och jag är redan fast!



Sanny: Det är en härlig stämning på kurserna. Alla är så trevliga. Vi har jättebra lärare som lär ut från grunden. Jag gillar latinorytmer och musiken som är väldigt härlig och passionerad.




Erik och Christine: Dansen ger en stor glädje. Det är en stor helhetskänsla där musiken finns och vi får en tropisk känsla. Det blir som en minisemester att komma hit och dansa. Vi blir påminda om vår resa till Dominikanska Republiken av att komma hit Vi vill inte missa ett enda kurstillfälle!



Hans: Musiken gör mig glad, den är rolig att dansa till. Jag har fått många kompisar genom dansen. Jag har också fått bättre kondition, bättre styrka och har gått ner i vikt.



Asfand: Dansen gör mig avslappnad och glad. Dansen ger ett härligt avbrott från vardagen.



Mehdi: På dansen träffar man många nya människor och hittar nya vänner. Dansen visar en annan kultur vilket är roligt. Det är ett härligt lektionstillfälle och jag har gått ner en hel del i vikt, mycket på grund av dansen. Det är bra träning.

Ragge: Jag älskar Bachatan! Jag blir alltid glad, dansen gör att man rensar huvudet och släpper allt annat. Det är avkopplande.



Anna: Det är roliga och trevliga människor här på dansen. Det är ett bra break från vardagen, jag har alltid roligt på Bachatan. Dansen sprider glädje och är bra träning.



Zubar: Dansen ger mycket skratt och är väldigt avkopplande. Det är avslappnade och roligt att ha dansen som hobby.



Maria: Jag blir alltid så himla glad av dansen. Jag får alltid en otrolig energi av dansen när jag går hem efter ett danspass.

 

 

Som ni ser är det inte bara jag som älskar Bachata! Vi är ett härligt gäng som inte bara vill dansa, vi måste dansa! =) Jag håller med flera av våra deltagare där många nämner musiken, gemenskapen och glädjen! Det är något som måste upplevas!


Vi ses!

Stor Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0