Salsa på påskdagen!

Hej på er!

Har ni haft en fin påsk? Påsken är ju egentligen inte över ännu men det hindrar inte Tropical ifrån att dansa ändå! =) Idag kör vi Salsa som vanligt!

Jag längtar verkligen tills ikväll!

Vad jag har gjort i påsk? Jag har varit hemma i Roslagen hos min familj och ätit massor av god mat. Jag hade planer på att anlända till Sundsvall imorgon kväll men längtan efter salsa och dans har blivit för stor så därför bokade jag om biljetten. =) Just nu sitter jag på bussen som har trådlöst internet så då passar jag på att blogga!



Hoppas att ni alla har haft en jättefin påsk samt att vi ses ikväll kl 18:00 och dansar som aldrig förr! =)



Ja just det, jag har hittat två roliga saker på nätet. Någonting som såklart har med dans att göra! =) Självklart kommer jag delge er läsare vad jag har hittat. Håll utkik! =) Det kommer i dagarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0