Sandra bloggar!

Hej på er!

Hösten närmar sig och därmed danskurserna och reggaetonen. Tur är väl det, jag har dansabstinens och längtar efter att få sätta igång igen. Kom på mig själv att göra några moves på jobbet utan att veta att det fanns folk som såg mig, ooops! 

Hoppas att det är fler som är laddade och fyller upp kursen i höst. Jag tänker satsa på att hålla den sommarfärska passionen levande med svettiga danskvällar.

På torsdag åker jag och en av reggaetontjejerna, Sophia, ner till Stockholm för att se the one and only DON OMAR! Det är reggaetonstjärnans första besök i Sverige. Jag hoppas på ett proppfullt och hett dansande annexet när denna Puertoricanska sexbomb entrar scenen. Har hört att han kommer att ha dansare med sig, jag hoppas på en grym show med mycket höfter.

Mitt hetaste låttips med Don Omar är den nya hiten och lambadaremixade, Taboo. Annars är den äldre Hasta Abajo en stor favorit. Bara att få rumpan i gungning!

Kommer med en rapport efter konserten!

Kram! 
/Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0