Tropical dansar på Internationella festen i Härnösand!

Hej på er! =)

Nu börjar det dra ihop sig, nu är det inte många dagar kvar! =)

Nu på söndag, den 21 Augusti, anordnas Internationella festen i Härnösand. Internationella festen anordnas för 22 året i rad där mångkulturen står i fokus! Olika maträtter presenteras, människor från jordens alla hörn träffas och flera uppträdanden från scenen presenteras!

Som Lina berättade i ett tidigare inlägg har Tropical Sundsvall blivit inbjudna att dansa på scenen i år! Jag kan nu avslöja att det kommer bli två uppträdanden från Tropical Sundsvall, ett i Bachata och ett i Salsa! Tropical Sundsvall reser till Härnösand på söndag med 3 danspar i bachata! Lina och Hector kommer även att göra ett uppträdande i Salsa! Vad spännande det ska bli! =)

Kom gärna och titta! Det är ett jättefint arrangemang som ni inte vill missa! =)

Jag kommer självklart att följa med för att filma och blogga om detta! Allt för er kära läsare! =)


Här om dagen fick jag även se affischen som arrangörerna har gjort för att marknadsföra Internationella Festen! Självklart vill jag att ni också ska få ta del av den! Visst är den fin? =)







Stor Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0